Tvorba webových stránek a eShopůZaložit webové stránkyZaložit e-shop
aktualizováno: 06.03.2017 13:32:59 

Renault 15 TL‚TS‚ GTL - 17TL‚TS‚ Gordini

Foto z Rallye

 

MS 1974 PRESS ON REGARDLESS 30.10-3.11.1974

Při Rallye Mistrovství světa v roce 1974, startovala posádka THERIER-DELFERRIER s vozem Renault 17 Gordini a z získali 1. místo a další jezdci Nicolas obsadil 3. místo, Darniche 6. místo.  Je zajímavé, že se závodů zůčastnily i vozy Renault Alpine A110 a dojely až za 17 Gordini a to i Porsche 911 CARRERA !!! Skvělé to vozy Gordini

Pro porovnání přidávám tabulku s kompletními časy ostatních závodníků.

1. THERIER-DELFERRIER RENAULT 17 GORDINI 5h 50' 13"
2. ALEN-AHO FIAT ABARTH 124 SPIDER 5' 23"
3. NICOLAS-PHILLIPS RENAULT 17 GORDINI 6' 02"
4. LAMPINEN-DEVENPORT LANCIA BETA COUPE' 20' 02"
5. CHASSEUIL-ROUGET ALPINE RENAULT A 110 27' 36"
6. DARNICHE-MAHE RENAULT 17 GORDINI 36' 15"
7. ZASADA-DOBRANSKI PORSCHE 911 CARRERA 52' 18"
8. NEYRET-TRAUTMANN ALPINE RENAULT A 110 53' 31"
9. HOEPFNER-VANONI ALPINE RENAULT A 110 1h 05' 07"
10. HOURIAN-SHEPHERD VOLVO 142 1h 10' 28"

V tomto roce, také startovala při MS Tour de Corse dne 30 listopadu posádka PIOT-JAUBERT, která obsadila 8. místo. Tam už vozy ALPINE A110 dominovaly na předních místech hned po sobě a porážku jim uštědřila LANCIA STRATOS.

Pro porovnání také přidávám tabulku s kompletními časy ostatních závodníků.

1. ANDRUET-"BICHE" LANCIA STRATOS 4h 50' 10"
2. NICOLAS-LAVERNE ALPINE RENAULT A 110 2' 28"
3. THERIER-VIAL ALPINE RENAULT A 110 21' 59"
4. MANZAGOL-FILIPPI ALPINE RENAULT A 110 24' 33"
5. LARROUSSE-DELFERRIER ALPINE RENAULT A 110 26' 27"
6. BACCHELLI-SCABINI FIAT ABARTH 124 SPIDER 36' 17"
7. CLARR-FAUCHILLE OPEL ASCONA 1900 43' 47"
8. PIOT-JAUBERT RENAULT 17 GORDINI 47' 35"
9. SORIANO-SIMONETTI ALPINE RANAULT A 110 1h 19' 47

MS 1975 MONTE CARLO 15-25.1.1975

Následující rok startovala opět řidič PIOT, ale již se spolujezdcem DE ALEXANDRISEM (v roce 1974 spolujezdec Jaubert) a obsadili 5. místo viz tabulka konečného pořadí.
1. MUNARI-MANNUCCI LANCIA STRATOS 6h 25' 19"
2. MIKKOLA-TODT FIAT ABARTH 124 SPORT 16V 3' 46"
3. ALEN-KIVIMAKI FIAT ABARTH 124 SPORT 16V 4' 27"
4. BACCHELLI-SCABINI FIAT ABARTH 124 SPORT 16V 21' 43"
5. PIOT-DE ALEXANDRIS RENAULT 17 GORDINI 25' 56"
6. HENRY-GELIN ALPINE RENAULT A 110 26' 53"
7. ROUGET-CHONEZ FIAT ABARTH 124 SPIDER 59' 41"
8. FREQUELIN-DELFERRIER ALFA ROMEO 2.0 GTV 1h 12' 11"
9. LABAUME-MAURIN PORSCHE 911 CARRERA 1h 20' 06"
10. DORCHE-GERTOSIO BMW 2002 TI 1h 24' 06"

Rallye Škoda 1975

Při Rallye Škoda na Šumavě, která byla nově zařazena do soutěží MR v roce 1975, startoval s vozem Renault 17 Gordini jezdec Josef Sivík. Tento vůz pořídila pro vývoja testování sportovních pneumatik továrna Barum (dříve neboli resp. jako Rudý říjen Gottwaldov). Tento vůz R17 Gordini měl také polský jezdec Blažej Kroupa, který si vůz velmi pochvaloval.
- Renault 17 Gordini ve skupině A2 2000 získal 1. místo. Jezdec p. Sivík s celkovým počtem 60 bodů a v absolutním pořadí získal 6. místo.

 

Rallye Škoda 1976

 

Barum Rallye 1976

- Renault 17 Gordini v roce 1976 získal 1. místo ve skupině A5 3000

MS 1976 MAROKO 22-27.6.1976

MS v Maroku v 76 roce byl další úspěch Renaultu 17 Gordini v podání posádky Prive - Tilber, která skončila na 6. místě. Další roky již pravděpodobně v MS 17 Gordini nestartovaly a v tabulkách se již začaly objevovat R5 ALPINE a R5 TURBO.
1. NICOLAS-GAMET PEUGEOT 504 20h 20' 15"
2. LAMPINEN-AHO PEUGEOT 504 22' 37"
3. MUNARI-MAIGA LANCIA STRATOS 1h 18' 22"
4. DESCHAZEAUX-PLASSARD CITROEN CX 2.2 1h 24' 30"
5. LEFEBVRE-FLOCON PEUGEOT 504 1h 46' 39"
6. PRIVE'-"TILBER" RENAULT 17 GORDINI 2h 14' 02"
7. HOPFNER-"BICHE" PEUGEOT 504 2h 20' 36"
8. DACREMONT-VANONI PEUGEOT 504 2h 31' 52"
9. GUICHET-JAUBERT PEUGEOT 504 2h 38' 50"
10.BRIAVOINE-SCHNECK RENAULT 12 GORDINI 2h 38' 53"

VII.Barum Rallye 1977 Barum team / Československo

- Renault 17 Gordini v roce 1977 na VII. Barum Rallye získal 1. místo s posádkou Josef Sivík / ing. Ivan Šťourač ve skupině 5 do 3000cm3 a v absolutním pořadí získali 3. místo!!!
- při další rallye Český Krumlov v roce 1978 získali s tímto vozem 2. místo. Posádka Josef Sivík / Čermák


MR v Rallye 1978

- Rrnault 17 Gordini v roce  1978 dojel na 1. místě ve třídě A5 2000 s počtem 120 bodů a celkově skončil na 2. místě s 84 body
 
Rallye Český Krumlov 1978  3. - 4.6. 1978 Mistrovství ČSSR
 

- přihlášeno 125 posádek, z toho 94 převzato

- rallye se jela poprvé jako mistrovství ČSSR, čímž byl splněn sen řady pořadatelů, diváků a jezdců, v Českém Krumlově tak mohli startovat jezdci I. výkonnostní třídy

- známá jména na startu: J. Sivík (Renault 17 Gordini), P. Černohorský (Lada 1600 MTX), M. Lank (VAZ 21011), L. Křeček (Škoda 130 RS), manželé Trajboldovi (Škoda 130 RS), V. Pech (Škoda 130 RS), L. Pavlík (Škoda 130 RS)

- domácí favorizovaná posádka Urban / Mareček havarovala při tréninku, po ošetření četných zranění se zůčastnila pouze v roli diváků. Nabídku zapůjčení vozu jinou posádkou Šimer / Kučera nemohlo být pro bolestivá zranění Urbana realizováno

- domácí publikum soustředilo svou pozornost na jediný domácí vůz Škoda 110, kterou řídil Stanislav Fošum navigovaný Vratislavem Kulhánkem

- do cíle denní etapy dojelo již o 15 vozů méně a po čtyřhodinové přestávce se posádky vydaly do noční etapy

- domácí posádka Fošum / Ing. Kulhánek prorazila skříň převodovky, ale díky rychlému zásahu doprovodného vozu se objevila v cíli soutěže (4. místo ve třídě A2 1150)

- v noční etapě odpadlo dalších 22 vozů, a do cíle dorazilo celkem 57 posádek

- absolutním vítězem a držitelem putovního poháru se stala posádka AGRO teamu JZD Slušovice startující ve třídě A2 1300 Leo Pavlík a Karel Jirátko

- ve třídě A5 2000 zvítězila a celkové druhé místo obsadila posádka ve složení Josef Sivík a Miloslav Čermák (Renualt 17 Gordini)

- třetí absolutně a první ve třídě A2 dojeli Miloš Kejbich a Václav Hadrávek (Fiat 124 ST)

- první ve třídě A 1000 skončili Karel Trojan a Pavel Šlemín (Wartburg 353)
 
Výsledky:
.
Posádka Automobil Tým
1.
Pavlík / Gottfried Škoda 130 RS AGRO tým JZD Slušovice
2.
Sivík / Čermák Renault 17 Gordini .
3.
Krejbich / Hadrávek Fiat 124 ST .

 
Ostatní foto z Rallye
 
    
TOPlist